DE VOORBEREIDINGEN. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Johan en Diane Koe - WaarBenJij.nu DE VOORBEREIDINGEN. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Johan en Diane Koe - WaarBenJij.nu

DE VOORBEREIDINGEN.

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Johan en Diane

17 Oktober 2005 | Argentinië, Buenos Aires

Wij, Diane en Johan de Koe, gaan naar het continent Amerika. We vertrekken 2 januari 2006 met de boot naar Buenos Aires, Argentinie.
De voorbereidingen lopen op volle toeren. De DAF YA4440 (4x4 vrachtwagen)is omgebouwd en al bijna ingepakt. Daarnaast de nodige andere voorbereidingen klaar of bijna klaar.

Wij gaan, als we aankomen in Buenos Aires, eerst naar het zuiden, naar Vuurland en dan weer naar het noorden. Dan is de rest van zuid Amerika aan de beurt. Aansluitend midden en noord Amerika. En als alles goed blijft gaan komen Canada en Alaska ook nog aan de beurt.

Met deze site willen we de mensen die ons aan het thuisfront willen volgen de gelegenheid geven het een en ander te lezen over onze belevenissen.En daarnaast iedereen de mogelijkheid geven te reageren.

Voor nog meer leesplezier en informatie zie

Een site waar we regelmatig foto's zullen plaatsen

of http://www.bakara.nl/

Begin februari komen de eerste verslagen op deze site.

• 03 Januari 2006 - 12:11

Vagebond:

een goede overtocht gewenst en ik ben benieuwd naar de eerste verslagn van jullie trip

maak er wat moois van

• 15 Maart 2006 - 07:58

Boekarest:

goeie reis jullie.Ik geniet erg mee,en heb me dus aangemeld bij de mailinglist.Waarom wordt de DAF zo vaak uit de modder getrokken ondanks de 4X4.Moet je dan dus altijd maar in konvooi rijden?Groeten jack voskuil,dertien2000@yahoo.com