we zijn lui !!! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Johan en Diane Koe - WaarBenJij.nu we zijn lui !!! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Johan en Diane Koe - WaarBenJij.nu

we zijn lui !!!

Door: Diane

Blijf op de hoogte en volg Johan en Diane

28 Mei 2006 | Argentinië, Salta

We staan lekker in Salta ( vanaf 14 mei ), de Yamaha heeft een beurtje gehad en de kleinere klusjes in en rond Daffie zijn weer gedaan. Dan is het gewoon genieten en lui worden. Het is intussen alweer drukker geworden, we staan alweer met 7 wagens en het is weer gezellig en er wordt weer veel info uitgewisseld. Het weer is de laatste 2 dagen ( donderdag en vrijdag ) wat slechter, we hebben geen zon !!! maar de webasto doet zijn werk en binnen is het een aangename 23 tot 25 graden. Ik heb lekker lui de was, inclusief de lakens, afgegeven bij de receptie en krijg, als alles goed gaat, het morgen weer terug. Inderdaad, de was komt zelfs gestreken terug !! en dat voor 3 euro voor een ruime wasmachine vol inclusief spijkerbroeken.

We hebben het gezellig !!!! het weer is weer opgeklaard en we zitten dagelijks dan met de een dan met de ander of allemaal samen. Hemelvaartsdag is hier onafhankelijkheids dag en er zijn in de verschillende dorpen rondom Salta de nodige festiviteiten en we kiezen de Gaucho optocht. We laten ons lekker lui met de taxi brengen en we genieten volop. Wat een kleuren en een temperament.

Maar langzamerhand begint het bij deze en gene weer te kriebelen, ook bij ons, om er weer eens beweging in te maken. Zaterdag pakken we de motor erop en we willen morgen weer verder na 14 dagen op de camping. We gaan een kleine ronde maken in het westen van Salta. En daarna …. We zien wel.

Dus mensen, 14 dagen op 1 plek en dus niet zo erg veel te vertellen. Een kort verhaal is ook voor jullie wel weer eens fijn dacht ik. De groetjes aan iedereen !!

• 27 Mei 2006 - 23:04

Linda Kosterbok:

He hoi, zat nog even te comp. Binnenkort in bezit van snelle verbinding, draadloos etc...dus dan eindelijk wat meer gebeuren van onze kant. Dikke zoen van ons 4-tjes incl. vogel, vis, hamster en KONIJN!!

• 27 Mei 2006 - 23:05

Linda Kosterbok:

dan kunnen we de foto's ook eens gaan bekijken want dat gaat nu wel heel erg traag. Lots of fun en doe eens wat man !!! hahha

• 28 Mei 2006 - 08:06

Martin En Maddy:

We volgen jullie reis met belangstelling. Heerlijk om dat te kunnen doen. Nog een hele fijne vakantie.

• 01 Juni 2006 - 19:51

Piet En Lydia:

hallo, hebben jullie toevallig een duits echtpaar getroffen in een witte mercedes? Ze heten >Wolf en Ilona. als je ze ziet doe ze de groeten van ons.
    Wij laten momenteel een wagen opbouwen. Merceds 1117 en plannen om in herfst 2007 in zuid america aan te komen. We hebben al eens 2 en een half jaar gereisd in een landrover met tent op dak.
    Volgen jullie reis. Zijn jullie nog lang in zuid amerika?
    groetjes en haast je maar niet
    piet en lydia